14.5.07

Ginesta

M'ha despertat la pluja. De camí cap a la feina he vist l'arc de Sant Martí. Classes. M'he desplaçat a Granollers per tal de fer la declaració de la renda. Em tornen més del que em pensava. He dinat. He pujat caminant a Sant Mateu. Ginesta. He vist el mar. He fet fotos. El cel s'ha enfosquit. Núvols amenaçadors. Bufava vent pluig. He menjat cireres. He baixat cap al poble per una sendera emboscada. M'he dutxat amb aigua molt calenta. S'està fent fosc. Cada cop tinc menys ganes d'escriure. Suposo que sóc feliç.

2 comentaris:

mazda ha dit...

De vegades també dic: Suposo que sóc feliç. Però em queda un regust amarg en dir-ho. Es com si em fes vergonya afirmar-ho? Es com dir: Si, mira tu, ves, que hi farem.... soc feliç.

enric faura ha dit...

M'abelleixen quantre coses
qui prou les sabrà lloar?

El sol que bada les roses,
l'aigua que les fa brostar,
la rosada que les mulla
i el vent que les esfulla
per a no veure-les secar.

MªAntònia Salvà

http://muntanyanet.blogspot.com/2007/04/flors-de-muntanya.html