21.10.07

Pinta Vallromanes

He fet llibres de moltes menes, però aquest últim em fa una especial il·lusió perquè va adreçat als nens petits del meu poble. Es tracta d'una obra que vol donar a conèixer (o reconèixer) 15 indrets emblemàtics del municipi a partir d'uns dibuixos que les criatures han d'acolorir. Les il·lustracions són de Pilar Masip, els textos de Sergi Santjoan i Toni Ibàñez, i el disseny de Vicenç Prims. Val a dir que tots hi hem participat desinteressadament d'acord amb la iniciativa de Joan Bautista Hernández, el nostre regidor d'Ensenyament. Aquí teniu una mostra del contingut:



5 comentaris:

vpamies ha dit...

Excel·lent iniciativa. I el llibre fa una "pinta" fantàstica. On el podrem trobar?

tonibanez ha dit...

El repartiran a les escoles del poble. Encara no sé el dia. El problema el tindreu els que teniu fills que van a escoles d'altres pobles... Suposo que a l'acte de presentació hi podrà assistir tothom que vulgui.

Anònim ha dit...

Em sembla interesant la iniciativa i la realització concreta a través dels exemples que ens mostres. En el cas del text de l'ajuntament, però no m'agrada gaire la paraula polítics, jo hagués preferit ciutadans (no sé si a Vallromanes hi ha gent que es dediqui només a la política), també recordaria que pr triar-los cal que es presentin. En fi, ja m'entens.
Sé que deu ser difícil fer la tria dels continguts i sintetitzar en poques paraules els conceptes.

pere (s)

vpamies ha dit...

El problema, pel que veig, el tindrem els qui tenim fills que van a escoles d'altres pobles, els que tenen fills que ja no són en edat escolar i els que no tenen fills.

Amb això em dius que no es faran més de 500 exemplars (grosso modo)?

Espero que en quedin per quan la meva filla vagi a l'escola bressol. :-)

tonibanez ha dit...

Si no vaig errat, s'han fet 1.000 exemplars. Crec que n'hi ha per a tots els nens i nenes de Vallromanes. I, més endavant, sempre es pot reeditar. El Sr. Regidor és el que ho sap tot de primera mà, jo no disposo de tota la informació.