14.10.07

Bàsquet

Feia segles que no jugava a bàsquet. Fins als 18 anys no vaig fer res més. Encara que sembli mentida, jo era un jove sa i normal que feia esport i festejava amb novietes. Després, a la universitat, vaig començar a llegir llibres -massa llibres- i em vaig espatllar. Jugava amb l'equip del col·legi, guanyàvem tots els partits. Vam arribar a ser campions provincials de Lleida i subcampions de Catalunya. Sempre estava al cinc inicial. Teníem un entrenador collonut, el Sr. Garcia, que ens feia sirgar de mala manera. Però de tot això ja fa 25 anys...

Últimament torno a viure l'esport amb intensitat. Aquest cap de setmana celebrem un Torneig de Bàsquet al meu poble. Anit, al bar del Nico, el Quim em va embolicar per a formar part d'un equip.

A les deu del matí ens hem enfrontat amb un escamot polititzat (és una veritable llàstima que alguns no siguin capaços de separar l'esport i el divertiment de la puta política; si més no ens hem de felicitar perquè ja era hora que participessin en alguna activitat). Hem perdut. Jo estic content perquè, de xamba, he encistellat un triple.

Aquesta tarda a les quatre, malgrat que hem tornat a perdre (som dolents a matar), hem marcat tres vegades més punts que al matí. Jo he fet una altra cistella. El problema és que m'he lesionat. En un salt forçat he sentit una estrebada rere el genoll esquerre i, de sobte, el dolor ha irromput com a senyal d'alarma. No sé exactament quin múscul o tendó m'he cascat. El cas és que coixejo.

L'altre dia feia el cim i avui he fet el ridícul i, a sobre, he pres mal. Espero que no sigui res greu. Farem repòs.

12 comentaris:

Anònim ha dit...

Millora't!

Anònim ha dit...

Demanda a l'Ajuntament...

No parlis de polititzar, que CiU no és una excepció.

tonibanez ha dit...

CiU mai no s'ha inscrit ni s'inscriurà amb les sigles polítiques en un Torneig esportiu. Si t'hi has fixat, la gent de CiU estàvem repartits en diferents equips. L'organització no havia d'haver permès la politització d'aquest torneig. Ni tan sols el David Carrillo (ICV) ha comès aquest error la qual cosa demostra que no heu entès res, que confoneu peres i pomes. Això no és cap acte electoral!

Anònim ha dit...

No m'ho puc creure! És increible fins als extrems que arriba el sectarisme d'aquesta gent!

Josep Maria ha dit...

Toni , no busquis merder, vam participar i vam jugar i vam passar una bona estona la gent del poble. Tu estàs polititzant això amb el teu post i ningú més. No espatllis aquest torneig si us plau. No està bé que diguis escamot polititzat quan hi havia jugadors 3 exactament que no tenen res que veure en política. Crec que no és just.

Una abraçada company.

tonibanez ha dit...

Ni "company" ni hòsties, Josep Mª. És inadmissible que poseu com a nom de l'equip el nom del partit polític. Jo no polititzo res, només descric la situació. El que havia de ser un simple torneig esportiu per culpa vostra sembla una altra cosa... La paraula escamot (3a. accepció) us escau d'allò més.

Josep Maria ha dit...

Bé doncs ni company ni hòsties com tu dius. No ens enfadem. Que tinguem tots bon dia. I que et milloris de la teva lesió

Una abraçada

tonibanez ha dit...

Gràcies. Estic millor.

david carrillo ha dit...

Vaja, no m'ho creia. M'havien comentat que el meu nom sortia per ací i així és.

Sr. Ibañez, porto jugant a bàsquet des de fa molts anys i el que menys m'agrada, és que vosté hagi utilitzat la barreja personal pròpia (referint-se a mí) amb el partit en el que estic.

M'agrade'n els esports, però només jugar-los. Fa molt de temps que vaig cansar-me de perdre el temps mirant la tele. En casos escepcionals els miro.

Faig esport per qué m'agrada i mentris pugui, ho continuaré practicant. Jugo en dos equips en un d'ells sóc un reforç i en l'altre sóc federat.

No sóc partidari de barrejar la política amb l'esport. Coses com aquestes, ara que surt el tema, van ser un dels motius per qué vaig deixar d emirar els esports... S'estan polititzant.

Pel tema de la lessió, li dessitjo que no sigui res greu i es recuperi. El meu amic d'equip ha d'estar un mes inmovilitza't del braç.

Arreveure.

tonibanez ha dit...

David, jo he escrit: "Ni tan sols el David Carrillo (ICV) ha comès aquest error". És a dir, que no t'acuso de res, ans al contrari, crec que has fet el que calia fer: separar l'esport de la política, cosa que no han sabut fer els de Més x Vallromanes.

Pedra Lletraferida ha dit...

Potser fora de context (o no) deixa'm dirt-te que de resultes de la gent que no sap fer altra cosa que "cocktails" explosius i ofensius amb la política (amb l'amistat, amb les relacions personals, amb l'esport, amb els diners, amb els negocis), m'he vist obligat a deixar la política municipal.
És una veritable llàstima, però així són les coses al Baix Montseny, i així us les explico.
Les idees es defenen amb arguments, raons i la vehemència que calgui dins de l'Ajuntament i als Plens. Fora d'allà som tots iguals, ciutadans d'un mateix poble, en el meu cas Sant Celoni. Però no hi ha manera, tú!. Encara hi ha cabuts i cabudes que no tenen 2 dits de front per entendre que tots som d'allà mateix, i que no ha de passar res si et trobes amb un company sociata -per exemple- i anem plegats a fer el café. El que volem tots és un poble millor!.
Aquest és el mal de la societat, i no pas un altre. L'home com a llop del mateix home.

Que no sigui res la lesió, Toni.

Salutacions cordials.

tonibanez ha dit...

Hallo Pedra!

Ja veus, aquí si fa o no fa, el politiqueig ho emmerda tot.

La lesió no era res greu. Ja camino bé. Gràcies.