18.2.08

Bloguzz

Confesso que m'hi vaig apuntar sense gaire convicció. La idea no em semblava malament i vaig voler provar-ho. Que les empreses comencin a tenir en compte els blogs per a fer la publicitat dels seus productes és una bona notícia. Empresa 2.0. A hores d'ara, ja han seleccionat ENTRELLUM per a dues promocions:
Estic esperant que m'arribin els dos productes a casa: un llibre i unes ulleres graduades. Quan els rebi us en parlaré a bastament. Val a dir que Bloguzz és una empresa catalana...

Bloguzz

3 comentaris:

Benjamí ha dit...

I després ho has de tornar?

Paguen?

Pots rebutjar parlar de segons què?

(amb el tema SEO pots fer-te un expert en promoció blog ;)

Toni Ibañez ha dit...

No has de pagar res.
No paguen.
No ho has de tornar.
Has de fer pública la teva opinió sobre el producte mitjançant un post on has de dir que has provat el producte a través de Bloguzz (no cal enllaçar si no es vol).

Eduard ha dit...

Toni, gràcies pel post!

Benjamí, pel que fa a la teva darrera pregunta, és el blogger qui sol·licita els productes o serveis per parlar-hi, per tant se suposa que està predisposat a fer-ho.

Salutacions!