24.12.06

BON NADAL, ENTRELLUMAIRES!

L'Amaral, en un català impecable, canta:
No és senzill saber cap on has de marxar
Pren la direcció del teu cor
Mai no es massa tard per tornar a començar
Per sortir a buscar el teu tresor
El meu tresor sou vosaltres, entrellumaires que em llegiu... Fa tres anys que vaig començar i, malgrat tots els malgrats, encara sóc aquí. Escriure a la xarxa sembla fàcil, però mantenir-se no ho és tant. L'any s'acaba amb una gran recompensa en forma de premi, però el millor premi és saber que tinc uns lectors fidels. Escric per a vosaltres. Cada dia torno a començar perquè cada dia ho vull fer millor. És el que us mereixeu. Us desitjo molt BON NADAL, pau, amor, felicitat i tota la pesca... Gràcies a tots.

ENTRELLUM 07 Beta

Fons musical: Camins (Amaral)

In memoriam: 1 - 2 - 3 - 4 - 5

11 comentaris:

Nausicaa ha dit...

Bon Nadal, Toni.

imma ha dit...

Caram, que bonic! Moltes gràcies i Bon Nadal per tu també!!!

ramon ha dit...

Bon Nadal, Toni

joanet ha dit...

Bon Nadal, company!

XALFI ha dit...

Quina cançó , més ,genial ,l'Amaral canta amb un català encisador que realment enamorar i em deixa enlluerna't ,aquesta sí que és la societat que jo vull.
Visca Catalunya !!!!
Visca els països catalans!!!!!
Bones festes , bon any nou 2007 , sort , salut i llibertat

ferrancab ha dit...

Bon Nadal!

Anònim ha dit...

Bon Nadal Toniiiii!!! Ja no et veig fins el dia 8 :D jajaja! encara que en el fons savem tots que et trobarem en falta!!! Més que a tu..les teves histories...que sempre ens donen per pensar! :D BON NADAL!! una alumna :D

plleixa ha dit...

Bon Nadal, Bon Sant Esteve (ai, eixos canelons de la mare, trapella!), i Bon Any Nou fi2lOsOf7ic!!!

Alberto ha dit...

Feliz Navidad

Jean Robur ha dit...

Jo el que crec es que ens emociona que algú ens canti en la nostra llengua. I el que es una llàstima que els cantants castellans no en facin més. Les versions cantades en català no són moltes, pero més de les cantades en gallec o euskera. Recordo la versió que va fer la Luz Casal de Boig per tu, el Pedro Guerra versionant una cançó d'en Llach i alguna més que s'em escapa. No m'han agradat mai el Sopa, i aixo que sóc de Girona, pero s'ha de reconeixer que la interpretació que han fet es molt bona. Clar, no es un català d'Oix, pero el que importa és la versió. Salutacions Toni.

Marçal Girbau ha dit...

Bon any nou, i bon solstici. Fins un altre post, Toni.