29.12.06

Fahrenheit

He corregit pel matí, sí, però encara em queda un curs: 2n A. A mitja tarda he fet dues truites gegantines (una de patata i una altra de carxofa). He tallat gairebé la meitat del pernil de 6 kg. que anava a la panera que em va tocar el dia de la Marató. Sort que tinc un ganivet ben esmolat! He enllestit un xoriço i una llonganissa ibèrics. He convertit en llenques un formatge Ronkari. He deixat la cuina ben galdosa... Serem 12 o 14 a sopar. M'he dutxat. M'he posat la camisa nova que em va dur el Caga Tió (Massimo Dutti). Unes gotes de Fahrenheit al coll... ¿Què més? Ah, sí: estic molt preocupat perquè m'he pesat i, durant aquests dies de vacances, he guanyat un parell de quilos! I una última cosa: abans que s'acabi l'any prometo parlar de la diferència que hi ha entre una musa i una odalisca. Paraula de poeta (sic).

No m'acaba de convèncer aquesta sobredosi de taronjada tan gumetívola...
Catapings


2 comentaris:

Pedra Lletraferida ha dit...

Anem a pams.
Pel que em pugui arribar passar a primers de Maig (examen d'accés a la Uni), et veig tant ennuegat amb els exàmens que no me'n sé avenir. Veig que hi ha "tema" llarg a les teves avaluacions, i que t'agrada la canya (perquè convé, vaja!).
Hi ha una peça del trencaclosques que no m'encaixa, però, i prefereixo pensar que cada mestre té el seu sistema examinador, oi?.
Per una banda et fa basarda l'engreix degut a l'ingesta nadalenca, però per l'altre estàs cofoi i panxacontent per les truites, el xoriço i la llonganissa ibèrics, i el pernil de 6 kg. Fot-li fort, ja la suarem!.
Hi ha qui diu que amb l'estòmac distret el cap es pot estar per coses més importants.
Bon profit i Bon Any Nou fi2lOsOf7ic!

ferrancab ha dit...

Esperarem l'explicació amb candeletes.
Paraula d'Stone