11.10.06

Apocalipsi

L'Hora s'acosta. Ratzinger serà l'últim Papa. La propera Gran Guerra (Atòmica) es desencadenarà arran dels atacs a Iran i Síria: March to War. Abans, pas a pas, cal preparar un estat de coses favorable. Si Sant Malaquies i el calendari maia no s'erren, tot s'acabarà el desembre de 2012. Diuen que serà el dia 21, però jo estic convençut que serà el dia 11. Civitas septicollis diruetur, et Judex tremendus judicabit populum... Kaputt. Finito. I, després, pax in aeternum et gloria in excelsis deo.



NB: Només ens salvarem 144.000 (els portadors de la sagrada Tau)


> + informació (آخرالزمان)

> In situ i en català

9 comentaris:

ramon ha dit...

Apocalipsi? Què més dóna l’onze que el vint-i-u? D’aquí al 2012 encara podem fer l’amor molts cops. No perdis el temps, home!

tonibanez ha dit...

Quina vulgaritat!

Jordiet ha dit...

Veig que dónes per suposat que et salvaràs, has fet un refugi anti-nuclear a VallRomanes?

tonibanez ha dit...

Aquí a Vallromanes em consta que uns quants tenen refugis que els han costat més pasta que la casa de sobre. Un que és molt amic meu suposo que em deixaria un raconet en cas de necessitat...

C. ha dit...

Veig que et vas fotent el racionalisme el cul,sincerament ho celebro. I per celebrar-ho, amb el teu permís penjo això de l'apocalipsi, que està cantat , a Mdvnet.

tonibanez ha dit...

Permís concedit!

Papu ha dit...

La figura del xarlatà de fira a sobre d'una tarima predicant la fi del món sempre ha tingut la seva gràcia. Què hi farem.

tonibanez ha dit...

Tu riu, Papu, riu, que quan arribi L'Hora no t'enxampi amb les calces abaixades... A més, de tant en tant, cal fer algun post graciós, no?

David Vincent ha dit...

Vaig llegir un ecòleg a la contra de l.V. que deia que no és que estiguéssim a prop de l'Apocalipse, sinó que ja hi erem!