12.10.06

Feliç exili!



Vilaweb
Subvencions

Carta certificada
Flux

14 comentaris:

Anònim ha dit...

Es veu que alguns ja veuen les eleccions perdudes i saben que es quedaran a l'atur. Almenys Subirana sap anglès (és l'única cosa que sap aquest mediocre) i té una família que alimentar. S'ha buscat la vida. Em sembla bé. Com Maragall que se'n va anar a Roma. La pregunta és qui serà el el seu sustitut? S'admeten apostes.

tonibanez ha dit...

Benvolgut anònim: em sap greu discrepar amb vostè, però Subirana (El Gran Subvencionador del Titànic Tripartít), a més de saber anglès, crec que és un carnerià eminent. Sobre les apostes que vostè esmenta, m'estimaria més no pronunciar-me, no fos cas que, al final, el proper director de la ILC acabi sent algú que jo em sé... (m'han arribat rumors i remors).

Anònim ha dit...

EStà bé que parlis del Titànic = Trist-partit. ¿Saps qui fuig primer quna s'enfonsa un vaixell? Els subiranes.

onequestion ha dit...

Per cert, algú sap on és la Mieras? També se n'ha anat al Canadà?

Jaume ha dit...

Ja pots estar tranquil, Toni, que l'any que ve ja tindràs la teva subvenció assegurada, si no et donen un càrrec directament els teus amics convergents. Arriben temps nous per la nostra Cultura. ¿Oi que xales?

tonibanez ha dit...

Amics, no avancem esdeveniments, ja sabeu aquella dita tan sàvia: ...al sac i ben lligat. Primer han de parlar les urnes. Després veurem què passa. Tres setmanetes només. Paciència.

C. ha dit...

Subirana ha estat un càrrec polític i ara plega pel mateix. Mentre genteta així potinegi les Lletres Catalanes, ho tenim clar. Jo estic contra les subvencions i contra el politiqueig en la Cultura. La Literatura ha de ser lliure o és una paròdia de si mateixa al servei del Poder.

hispanityday ha dit...

Sr. Ibáñez: ¿Usted no se siente español?

tonibanez ha dit...

Sr. hispanityday: La seva pregunteta és una burda provocació. No penso entrar. Además, ¿a quién coño le importa lo que yo sienta o deje de sentir, y más en lo tocante a patrioterismos, nazionalismos y otros -ismos?

PARA QUE LE QUEDE CLARO DE UNA PUÑETERA VEZ:

Sóc català. Parlo català. Escric català.

Ya está.

Si no le gusta, se jode.

Anònim ha dit...

Canya contra Espanya el dia del genocidi!.

Òscar Palazón ha dit...

Senyor o senyora c:
Si la literatura és lliure, qui s'encarrega de descobrir-hi noves veus?

Toni: segur que l'any que ve t'emportes una subvenció.

Anònim ha dit...

Toni, quina pena que polititzis el teu blog, la teva persona... Amb l'etiqueta de CiU al front ets ben lamentable...

tonibanez ha dit...

Més "lamentable" ets tu que no tens collons de dir el teu nom i cognoms i t'amagues rere l'anònim. Com a ciutadà LLIURE, INDEPENDENT I RESPONSABLE no em puc desentendre de la realitat que m'envolta, i la política forma part d'aquesta realitat en la mesura que vivim dins la "polis". Les meves preferències polítiques poden no ser del teu grat, però tinc tot el dret a expressar-les, no creus? N'estic tip dels "intel·lectuals" que es freguen les mans davant el món... O et compromets o ets un titella.

júlia ha dit...

Bé, ja no serà la Institució de les LLetres Subiranes, doncs... serà una altra cosa. Millor o pitjor, ja ho veurem (?). Res a dir sobre el Subirana escriptor i carnerià, sobre el gestor cultural, millor callo. Per cert, ser de CIU és dolent???? Doncs a mi els blogs una mica politizats m'agraden, i aquest no trobo que sigui dels que ho són més, la veritat.