13.10.06

Vota la teva portada












L’Oracle Imminent, Premi de Literatura Eròtica La Vall d’Albaida 2006, és una novel·la absolutament innovadora, escrita a quatre mans pels blocaires Toni Ibàñez i Emma Piqué, i on el cibersexe és el protagonista. Arribarà a les llibreries al novembre i tu pots elegir-ne la coberta. Deixa’t seduir per les imatges proposades per a servir d’entrada a L’Oracle Imminent. Quina t’agrada més?

Entre els participants, sortejarem un lot de llibres del Premi de Literatura Eròtica La Vall d’Albaida. Molta sort!

VOTA AQUÍ

L'ORACLE IMMINENT


19 comentaris:

lapadrina ha dit...

Ai cony! les dones sempre al darrera!!!!doncs jo voto perquè surti: Emma Piqué/Toni Ibañez

tonibanez ha dit...

Padrina: aquesta discussió ja la vam tenir amb l'editor i l'emma, i al final hem fet el que se sol fer en aquests casos: estricte ordre alfabètic: Ibàñez va abans que Piqué.

El violinista celest ha dit...

M'agrada més la portada de la dreta, aquests llavis molsuts que aspiren a empassar-se la mosca o, potser, alguna altra cosa. L'altra la trobo massa evident i, a més a més, em recorda altres portades de la col·lecció.

Sort.

tonibanez ha dit...

Hola Xúlio!

Jo no hauria de dir res per a no influir, però estic amb tu. Aquests llavis són brutals i la mouchette és genial... L'altra la trobo molt típica i molt fosca.

S'admeten més opinions...

Eucla ha dit...

Jo també em decanto per els llavis sensuals i...

Anònim ha dit...

La de la derecha de todas, todas. Hablando en plata: da ganas de comprar el libro. En la otra, la vista pasa de largo.
Y como Usted dice, la mouchette obliga.
Me han gustado los fragmentos. Suerte con el libro.

Anònim ha dit...

jo com el Xulio, m'he decantat per la de la dreta.

tonibanez ha dit...

Veig que hi ha força unanimitat, almenys aquí, perquè a les votacions encara va guanyant la de la dreta (tot i que la cosa està gairebé fifty-fifty). Us agraeixo a tots la vostra participació. A veure a qui li toca el regal del "lote erótico"...

tonibanez ha dit...

Volia dir que guanya per poc la de l'esquerra: la de la mà, el melic i el teclat.

VOTEU LLAVIS MOLSUTS I AGOSARADA MOSQUETA!!! (LA DE LA DRETA)

Gregorio Luri ha dit...

I de tota aquesta moguda, Tonibañez, què en pensa la Galibo? Tu la veus sovint a la sala de profes. No es sent postergada?

I, sens dubte, de portades,la que no està tan a l'esquerra.

tonibanez ha dit...

La Galibo i servidor ja fa dies que no ens parlem, des que un dia, entre classe i classe, es va abaixar les calces sense el meu permís i vaig comprovar que les tenia BRUTES i acartronades! El seu "carlitos" pudia fastigosament. Servidor és un home net i polit, maniàtic amb aquestes coses... Ella és una truja marrana i ja sap que a mi no m'enredarà. Cada cop sóc més selectiu. Amb mi no té res a fer. Jo no sóc un home fàcil.

Sobre la portada, em felicito perquè comparteixo el teu gust: la de la dreta sense discussió. No entenc com és que encara no guanya a les votacions...

Anònim ha dit...

Jo, la veritat és que m'agrada més la de l'esquerra..segurament guanyarà l'altre però no penso que sigui una portada de la qual passis de llarg...guanyi la que guanyi compraré el llibre igualment...el que és important és la lletra de dins!
Signatura:Atenea

tonibanez ha dit...

Atenea: ¿Ja has fet els 18 anys? Ho dic perquè aquest llibre no és apte per a menors....

Anònim ha dit...

Esclar!!! si no no ho diria...a més...l'argument ja me'l sé.
Sigantura:Atenea

Jordi de Manuel ha dit...

Hola, Tros de Quòniam!
Felicitats pel premi i el llibre. A mi m'agrada més la coberta il·lustrada amb la mosca i els llavis, tot i que recorden uns altres llavis :-), de tota manera no votaré perquè no vull que els de "Bromera" m'omplin el correu d'ídem.
Salut,
Jordi

mazda ha dit...

Ja he votat. Si. Definitivament per primera vegada amb ma vida vota la dreta.
Per cert.... vols dir que paga la pena parlar ( o escriure en aquest cas) amb paraules com aquestes de la Galibo..... potser tambe ens farà a tots més selectius ....
Per cert.... explica'm que vol dir que no ets un home fàcil

moz ha dit...

Doncs senyors... la que si que es vertaderament suggeridora, més apta per la portada d'un llibre, més crítpica es la de l'esquerra, des del meu humil parer. Però jo no he fet 18 anys xD...

Anònim ha dit...

Un consejo.

Clickeen sobre Salamanca, tal como propone el Sr. Ibañez.
Una vez visto el diccionario de insultos, vayan a la página principal y bajen hasta encontrar el vídeo cursodandalú. Vale la pena.

Anònim ha dit...

Esta tarde me he comprado "Una certa penombra". Si le parece bien, igual le digo lo que me ha parecido.

Por cierto. ¿"Bolero" un insulto? Mucho antes debería serlo "habanera" (intenta ser un chiste)