4.10.06

Islamofòbia?

4 comentaris:

moz ha dit...

Fa temps que li vull dir, senyor Ibàñez, que en una guerra, la única posició que aspira a no rebre patacades es la neutral. Molt d'acord que un dels bàndols pot tenir la raò, però amb la violència, ni per part d'occident ni per part d'orient s'arribarà enlloc. Creiem alçar-nos amb la raò, però en nom d'occident ja han mort 30000 iraquians... es la urbanitat que es pregona des d'occident enfront de la barbàrie, això?

Tots sabem el que està passant i m'estranya que no hagi preferit deixar el tema al tinter... Amb més confiança, li hauría deixat anar aquella parida de serie ianqui de tu antes molabas.
Espero que entengui la meva postura de fan decebut...

Anònim ha dit...

Para ser neutral, con razón o no, no basta con quererlo. Hace falta que el otro te tome por tal.
Otra cosa es preferir la rendición a la lucha. Pero llamemos a las cosas por su nombre.

tonibanez ha dit...

Moz: em sap greu haver-lo decebut. Ni els ianquis són sants ni ho són els terroristes que ens volen fotre la guitza. Com diu l'anònim, de vegades ser "neutral" significa rendir-se. No puc ser neutral quan m'ataquen allò que més estimo: la meva llibertat.

júlia ha dit...

Els neutrals aspiren a això, sí, però els hi foten patacades per totes bandes, només cal veure què passa a les guerres.