13.10.06

Beautiful World

4 comentaris:

Anònim ha dit...

És amiguet teu no http://www.xaviersaez.org/?

tonibanez ha dit...

Vam anar junts al mateix col·legi (Episcopal de Lleida), som de la mateixa quinta, ell jugava a handbol i jo a bàsquet... Tret d'això, la meva relació amb ell és nul·la. Ell s'ha dedicat a la política (ERC) i jo, ja veus, bloguejo.

Anònim ha dit...

Una cançó molt bona! Penso que les imatges d'aquest video...per molt que intentem evitar-lo, no desapareixeran, es trist, però em de ser realistes. Espero que això serveixi per fer reflexionar a la gent. Nosaltres avui dia, som afortunats...l'11 del mes que ve.. qui sap?
Sigantura: Atenea

mazda ha dit...

Aquest mati, on un no ha fet trontollar la part més fràgil de mi, no vull escriure paraules que descriguin les meves emocions sobre aquest video.
Pero .... em ve al cap una pregunta: Necessitem els dictadors???