26.1.07

La niñas de hoy en día

Un alumne em passa una cançó tot avisant-me que no és del meu estil ni tampoc del seu, però que paga la pena escoltar-la perquè parla de les noies d'avui dia... La canta un tal Porta i es titula Las niñas de hoy en día son todas unas... He trobat el video aquí i la lletra aquí (acompanyada de videos il·lustratius). També podeu furgar aquí (amb més videos). Y para muestra, un putón (ay, un botón) (l'anàlisi acurada d'aquest video aquí) (no us perdeu els comentaris) (i un foro). Aviso que tant la lletra com les imatges poden ferir la sensibilitat d'algunes entrellumaires verges, tendrals i delicades.

4 comentaris:

neSsa ha dit...

Yo "flipé" con la cancioncita, pero es que es verdad, hay muchas de "esas". Aunque los hombres tampoco se quedan cortos =)

Saludos!

vedette ha dit...

Ai, Senyor Déu meu, que deien, com està el món... jo, el més arrauxat que cantava de joveneta, abans de ser vedette, era allò de las niças de hoy en día no saben freir un huevo pero sí saben decir, ay pepe cuanto te quiero...

Mamas and the Papas ha dit...

T'ho vaig dir parlant de lo que eren les xavales d'avui en contraposició de les "fonamentalistes" mores: Putes.
Em vas corregir, i ara aquesta canço, casualment reitera el que deia jo.

Desfermades, fruit del pensament progre.No totes, vale. (No tot s'hi val)

És un tema molt personal però a la dona i a mi, pares d'adolescents, ens agradaria saber si et preocupa, molt o poc amb el que es pot trobar la teva filla.

moz ha dit...

Pena de la generalització i la misogínia, però parla d'un problema seriós, per què d'aquests putots n'hi han i a patades.
I el cas masculí, amb matissos i les corresponents diferències, també existeix, tal i com apunta nessa.
Mort a la superficialitat!