29.9.06

Amb Robert Redeker

Le Figaro
Le Monde
Herald Tribune
Financial Times
Jihad Watch
Aljazeera
Spiegel
La Vanguardia
Libertad Digital
La Nación (Entrevista)
R. R. Website
Entrellum

L'ARTICLE SENCER EN VERSIÓ ORIGINAL: Face aux intimidations islamistes, que doit faire le monde libre?


Islamització dels esperits europeus
Imposar l'ordre alcorànic al món occidental
L'Alcorà és un llibre de violència inusitada
Exaltador de la violència, guerrejador sense pietat, saquejador, massacrador de jueus i polígam, així es revela Mahoma a través de l'Alcorà
Cita Bruno i Vanini!!! (Deus sive Substantia sive Natura)
Jesús no és violent, és un mestre d'amor, mentre que Mahoma és un mestre de l'odi: una bogeria histèrica que frega la barbàrie... inscrivint la violència com un deure sagrat al cor del creient
Judaisme i cristianisme conjuren la violència, la desligitimen, mentre que l'islam l'exalta
Cal apel·lar "el món lliure" perquè els seus adversaris pul·lulen dins seu...

10 comentaris:

cataolic ha dit...

M'agradaria saber com i qui dimonis va començar la "refrega" amb la MG.

Saps o sospites qui és?

Sembla bastant mal-a puta.

Els teus lectors ens mereixem una resposta. Ni que sigui per seguir el fil

tonibanez ha dit...

El fil s'ha trencat, amic meu. És clar que sé qui és la malaputa de la MG. Lamento que el seu cas clínic hagi "embrutat" aquests dies ENTRELLUM.
Amb les seves últimes "declaracions" s'ha acabat d'enterrar del tot. En pau descansi.

Anònim ha dit...

Si dius qui és, no podria continuar amb les seves malifetes.

Anònim ha dit...

Aclarim-nos. Estic perdut. Això ho vas escriure tu, sí o no?

1) Iñaitze Bon és l'anagrama (lletres canviades de lloc) de Toni Ibañez.

2) Mireia Galindo crea el "personatge" Iñaitze Bon que és, en realitat, una paròdia de Toni Ibañez, reproduint fragments literals dels seus posts d'ENTRELLUM.

3) Mireia Galindo és en realitat un heterònim blogogràfic de Toni Ibañez, o sigui, una paròdia d'una professora de secundària que en el seu blog parodia l'ortònim creador...

4) ¿Algú s'ha perdut?

cat ha dit...

Jo ,m'he perdut.
No crec que el Tros sigui tan masoca o sonat per autoinsultar-se així, ni que sigui literàriament.

Sigui com sigui, és interessantment surrealista.


Això és surrealisme real?

prendre el pèl ha dit...

Jo ho veig clar. Una de dues: o el Tros ens pren el pèl o el Tros ens pren el pèl.

És a dir, o la MG és ell, i ens pren el pèl amb aquests suposats insults; o la MG no és ell, i ens pren el pèl quan diu que és un heterònim seu.

Anònim ha dit...

Una mica manipulador sí que ets, no? Poses aquesta frase de la MG, però no la que es disculpa. I els teu posts agressius atacant tant el bloc com els seus lectors els has eliminat. Això de tirar la pedra i amagar la mà no està gaire bé, no creus?

tonibanez ha dit...

Mira Mireieta (perquè ets la MG segur), jo reprodueixo aquí LITERALMENT una de les coses MÉS FORTES que mai s'han ESCRIT contra la meva persona (i mira que tinc una col·lecció ben llarga d'improperis). Si per tu fos, ja estaria mort. ¿Disculpes? Planteja't què escrius i pensa una mica abans de publicar-ho. La gent no és idiota i ja t'ha calat. Jo de tu callaria, eh, i m'amagaria durant una temporadeta, bonica.

Anònim ha dit...

Equivocat un cop més, no sóc la Mireia. Veig que estar segur de moltes coses, espero que tinguis més sort que amb aquesta.
Ho deixo estar, sols volia fer un comentari, no seguir aquesta tonada.

Mireia ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.