4.9.06

Faldilla carbassa...

Faldilla carbassa, samarreta negra, sandàlies, ulleres de sol... M'has citat dins un cinema. M'has dit el nom de la pel·lícula i l'hora de la sessió. He agafat la moto i he volat per l'autopista. He vist com entraves a la sala i t'he seguit de lluny. No hi ha gaire gent. T'asseus a la penúltima filera. Jo m'assec al teu costat. Tanquen els llums. Comença la publicitat. Hola, em dius, pensava que no vindries. ¿Ho has dubtat potser? No pas. Al darrere no tenim cap espectador. Els més propers, a la mateixa filera, són una altra parella que tampoc no miren la pantalla. Em petoneges el coll i em llepes l'orella amb la punta de la llengua. M'agafes la mà i la prems amb força. Ets un Dimoni, em dius. ¿Dimoni jo? Et recordo, noieta, que has estat tu la que m'ha citat en aquest cinema, així que no te les donis d'angelical. Ja saps què en penso, de les dones angelicals. Efectivament: no portes calces. Ho sabia. Ho he sabut des del mateix moment en què m'has dit que avui et posaries la faldilla carbassa. ¿Per què ho has fet, marrana? Faig el que vull, Dimoniet. Tu mateixa. Ja ets prou grandeta. Tsssst. Calla, no xerris tant, bocamoll, que ens cridaran l'atenció! Tu sí, que estàs molla. Tots els llavis et regalimen: els de dalt i els de baix, els horitzontals i els verticals. Deixem de parlar. Trempo com una mala bèstia. Reconec que això del cinema té el seu morbo: la foscor, el perill de ser enxampats... Les evolucions dels meus dits augmenten el mullader. Ja t'has escorregut un parell de vegades. No puc dissimular el neguit a l'entrecuixa. M'acarones passant la mà sobre els texans la qual cosa augmenta encara més l'embalum. Em descordes el botons. Jo sí porto calçotets. D&G blancs. Me l'agafes amb destresa i la sacseges lentament. Avall i amunt. Avall i amunt. Ajups el cap i t'hi amorres. És la primera vegada que em fixo en la pantalla. En fan una de pirates, una d'aquestes pel·lis d'acció trepidant... Noto els teus llavis i la teva saliva i la teva llengua i el vel del teu paladar i la campaneta... Fes, fes, que ja t'explicaré la pel·lícula després. L'excitació s'accelera i esclato de seguida. Retinc la respiració per a no panteixar. Goluda, t'ho empasses tot d'una glopada. No en deixes ni una gota. T'incorpores i em dius: està dolça, boníssima. No he tret en cap moment la meva mà de l'interior de la teva faldilla. Ara faig la tisora amb els dits índex i llarg entaforant-los sencers en els seus respectius caus mentre amb el polze et frego el clítoris. Respires acceleradament. Em mossegues el clatell mentre jo et mossego els mugrons. Tssssst. Que ens sentiran! Dissimula una mica! Et menjaria sencera. Tornes a beure'm. Einmal ist keinmal. Mai no en tens prou. S'acaba la pel·lícula. Jo m'aixeco primer i surto de la sala abans que tu. Tinc la moto aparcada a la vorera just al davant de l'entrada. Quan m'estic posant el casc, et veig sortir per la porta del cinema. Faldilla carbassa, samarreta negra, sandàlies, ulleres de sol... Passes per la vora, em somrius i, sense aturar-te, te'n vas caminant xino-xano cap a casa...