26.11.06

Llavis globals

En parla el Diari Vermell: el proper 22 de desembre se celebra El Dia de l'Orgasme Global. Com a iniciativa em sembla fantàstica. Sense entrar a fons en el seu contingut, m'he fixat en el detall de les imatges:


¿Què tenen els llavis, que fan tan bé de reclam...? (la dentadura perfecta, llàstima de la manicura del dit!)

¿Quants parells de llavis té una dona? ¿Tenen llavis les mosques?

Veig que desembre es presenta molt eròtic: el dia 4 i el dia 22. Orgasmes imminents. Ja us podeu preparar...
PRESENTACIÓ DE L'ORACLE IMMINENT 4 DESEMBRE 19:30 LLIBRERIA CATALÒNIA

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Eps Toni!! Et recomano els dos últims articles -amb els seus respectius comentaris- del Pinyol d'Oliva (el títol del meu blog, que des de fa temps és le definitiu)

marsalgirbau.blogspot.com

No tenen desperdici, especialment si la qüestió sexual entre home i dona t'interessa!

Salut i sort amb la nova publicació!

tonibanez ha dit...

Hola Marçal!
Així m'agrada, sense complexes, que fotis publicitat del teu blog aquí, com ha de ser. M'interessa la "qüestió sexual" fins a cert punt... fins al punt G

Nausicaa ha dit...

Ja tinc ganes de llegir "L'oracle imminent" i, si tot va bé, passaré per la Catalònia dilluns 4: la presentació sembla que promet!
Salut!

tonibanez ha dit...

Nausicaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
T'hi espero

Anònim ha dit...

I no podieu haver titulat el llibre "L'orgasme imminent"?

tonibanez ha dit...

L'Oracle és ple d'orgasmes emparaulats, però el seu sentit va més enllà del pur plaer físic.

Anònim ha dit...

FIns al punt G? No fotis, home. Això continua éssent fisic. A més, de quin punt parles, del teu o del meu....?
Per cert , genial idea aquesta del 22. Si tothom ho fes cada dia del on un altre gall cantaria.

tonibanez ha dit...

"un altre gall cantaria" és castellanisme

Anònim ha dit...

ok
et va be " figues d'un altre paner" ?

tonibanez ha dit...

perfecte!