29.11.06

Presentació de L_OI

Una vegada vaig dir que un blog és un aparador. A hores d'ara, els entrellumaires que us deixeu caure sovint per aquí ja deveu estar més que tips de veure que a la capçalera apareix la invitació, a la dreta la coberta i al final de cada post la frase mòbil amb el recordatori de ídem, és a dir, que EL PROPER DILLUNS DIA 4 DE DESEMBRE A LES 19:30 PRESENTEM L'ORACLE IMMINENT A LA LLIBRERIA CATALÒNIA. ¿Encara hi ha algú que no se n'hagi assabentat? Més que tips, sí, d'aquesta publicitat gens subliminal, sinó completament supraliminal, autobombo i autopromoció descarada, sense escrúpols, patètica, egòlatra, etc. I teniu tota la raó del món. El que passa és que no cada dia surt un llibre teu. El que passa és que, si el que fem aquí és un ciberdietari, velis nolis és inevitable parlar del que ens ocupa i ens pre-ocupa...

Estic estressat. Jo tinc més ganes que vosaltres de què ja sigui dia 5 de desembre. Em vaig deixar enredar per l'Emma (i vam parir el llibre) i ara m'he enredat jo sol amb la Presentació... I us juro que no les tinc totes. Té raó l'editor: el resultat és incert i potser no sortim vius de la moguda, sobretot si tenim en compte que hi participarà una impresentable de la qual no me'n refio ni un pèl...

PRESENTACIÓ de L'ORACLE IMMINENT DILLUNS 4 de DESEMBRE 19:30 LLIBRERIA CATALÒNIA

3 comentaris:

Dessmond ha dit...

Si no et fies d'aquesta Mireia, perquè no probes amb aquesta: http://www.e-noticies.com/actualitat/el-castell%e0-simposa-al-catal%e0-a-la-secund%e0ria-14697.html

itstimetodance1 ha dit...

Gràcies per la classe d'avui,a partir d'ara deixo d'arrossegar-me ^^

Salut!

-itstimetodance1-

mazda ha dit...

Ei, que vagi molt be el dia ... 4? Ui si, el 4. No hi podre ser. Ja ens en faras cinc centims.
Ja saps , sempre es mou fitxa ....
Ah, i m'ha agradat molt això de " calendari particular".