4.11.06

Resultats V

Posicionamientos como el de Toni Ibáñez sólo sirven para alimentar la EXCLUSION. Por eso tal discurso ha de ser denunciado públicamente, sin ambages, al atentar contra la convivencia pacífica.
Llegeixo aquesta parida escrita per un tal Maty al blog de JPQ. El tal Maty és un acòlit de Ciutadans (l'escamot anticatalanista d'Arcadi Espada, el bufó Boadella i tota la patuleia d'intel·lectuals orgànics de la COPE i El Mundo).

Mira, Maty, els únics que alimenteu l'exclusió sou els que viviu i treballeu a Catalunya (alguns fins i tot hi heu nascut) i no us sentiu catalans, sinó tot el contrari. Teniu una actitud anticatalana que fa feredat, esteu des-integrats, des-arrelats, i sou vosaltres els que atempteu veritablement contra la convivència pacífica de Catalunya en la mesura que refuseu la realitat catalana que us acull, us tolera i us dóna de menjar. El teu cinisme, Maty, és insuperable perquè intentes culpabilitzar els catalans pel simple fet d'exercir com a catalans tot defensant el que és nostre: la nostra catalanitat. Ets tu mateix i els que són com tu (okupes d'aquesta terra que no sentiu vostra) els que us autoexcloeu i genereu el mal rotllo dins la nostra societat. N'estic més que tip, d'aquest discurs victimista que només amaga un colonialisme espanyolista d'allò més descarat. Està bé que doneu la cara i tingueu un partit propi, almenys ja sabem qui sou i què voleu: anorrear el poc que resta de la Catalunya Catalana... Però ja us aviso que ho teniu pelut; fa segles que ho intenten i encara no se n'han sortit. Maty, Maty, Maty... quin nick més ridícul!


12 comentaris:

Anònim ha dit...

recordes allò de que us retroalimenteu d'odi amb l'Espada?

Ja ho tens.

tonibanez ha dit...

I, segons tu, què cal fer? Il·lumina'm, oh, Gran Subal!

Anònim ha dit...

saps què estaba escrivint ara mateix, pequeño saltamontes?m ...Saps què, deixa'm acabar el meu post, que ni tan sols sé si publicaré, per a veure si aconsegueixo explicar la meva posició de funàmbul.

tonibanez ha dit...

Yeah, I'm waiting for you post!

JJ ha dit...

Però tù a qui alimentes? Estàs sonat, o què? Qui t'ha dit que vosalters alimenteu algù? Es que el catalans catalans sou monjes caritatives? Aneu regalant diners per ahí al castellans que venen a no treballar? Creia que això nomès es deia del moros.
Si en lloc de Espanyols ficares negres o moros al teu discurs, ja voriem què es diria. Tens tots els tics que ha tingut el racisme enlloc: "us tolera" Per dèu! Deuen de donar-vos gràcies el inmigrants per que no agafeu tancs i metralletes i els fotigueu una patada al cul?

Has sortit algún dia de Catalunya? Pareix que no, qui collons vol "anorrear la Catalunya catalana"? Tu també creus que la majoria de espanyols volen acabar amb el català i la cultura catalana? Aquesta paranoia catalana realment és magnífica. Açò deu ser la èpica de la que parlaves en un pòst anterior: un petita porciò de terra resistint la conquesta de "las infames tropas castellanas"
Tu torno a dir: has sortit algún dia de casa? Has de deixar de sentir la Cope - suposo que t'agradarà fer-ho perquè així veus confirmades les teves idees - i anar a qualsevol bar "de las castillas" per donar-te conter de que el sentiment anticalà és molt molt més reduït que el antiespanyol a catalunya.
Jo fa un any que vic a a Madrid. I la sorpresa més gran ha segut la casi completa ausència de patriotisme; de l'admiració que es parla de Barcelona - i amb la Espe dominant ferotgement Telemadrid. T'aseguro que no m'he trobat a ningú que vullgui anorrear res de la nostra terra; que parlo valencià al mòvil allà on vull , amb tots els catalans que trobo, amb el amics que venen a veurem; i que dels madrilenys no he trobat ni el més minim signe de hostilitat cap a la meua llengua o cultura.
Evidentment que hi fascistes; tan ací com a catalunya com allà on vagis; si vols fer un discurs en base a ells... Li estàs donant la raò als que fan el mateix respecte el nacinalistes catalans...

tonibanez ha dit...

JotaJota: Catalunya porta dècades (i segles) acollint immigrants, donant-los feina (per això vénen) i donant-los de menjar. Hem "tolerat" que arribin a aprofitar-se de la situació i, en canvi, no facin el mínim esforç per adaptar-se o integrar-se... I així hem arribat fins a on hem arribat. Ja n'hi ha prou.

Segur que he voltat més que tu per arreu del món. Vaig estar a Madrid aquest estiu i et ben asseguro que la impressió que relates no coincideix amb la meva. Conec la península sencera i et ben asseguro que l'anticatalanisme està molt, però que molt arrelat en bona part del territori espanyol.

Deixa el moros i els negres, que la cosa ve de més lluny... Estem en un moment CRUCIAL i no val a badar. Tu ara pateixes la síndrome d'Estocolm. Jo he viscut fora de Catalunya un parell d'anys i la visió de les coses canvia molt, és esbiaixada. Lamento el teu escàndol, però és el que penso. I la COPE l'escolto molt poc. No m'agraden els talibans en acció.

jj ha dit...

Toni: ja sabia que havies viatjat més que jo. Encara recordo els teus post on explicave on te'n anaves aquest estiu de vacances.
No tinc cap síndrome d'Estocolm, la meva experiència és la que és. Pot ser eh tingut sort i és pecul.liar? No m'ho pareix: treballo de consultor informàtic, no és un lloc especialment propens a les ideas d'esquerres - bè, no es propens a les idees. I ni mostra d'anticatalanisme; normalment indiferència, i en casos poc usuals alguna curiositat.
Respecte a lo de donar de menjar, no estic gens d'acord en tù. I, ho torno a repetir, si no fos perquè conec la teva obra i les teues ideas creuria que venes de un raciste qualsevol. En tot cas, una persona que treballa en una empresa es guanya el salari, ningú
"li dona" res; s'ho guanya, que és cosa ben diferent.
Bè, ès clar que no pensem igual i no hem tingut les mateixes vivències.
Adeu, k tinc poc de presa, me'n vaig a veure el "atleti" que m'han acovidat al calderón,que ací a "Marques de VadilloQ tot el món és del Barça com jo- i del atletic. Adèu.

joki ha dit...

Jo donaria poca importància a aquesta colla,total representen un 3% de la gent que va votar, i 3 escons, ni més ni menys.
No pinten ni pintaran res en la política Catalana, per tal,lo millor és ignorar la seva existència.
A part d'això, estic d'acord amb tot el què ha dit vostè en el post.
A mi, sincerament, em preocupa molt més que el PSc, tot i perdre les eleccions, pugui ser qui tingui la presidència de la Generalitat gràcies a uns suposats independentistes.

arras ha dit...

Jo soc de Madrid i visc a Catalunya des de fa molts anys i el sentiment anticatalà del que parleu no sé d'on collons el treieu perquè mai he sentit alguna cosa contra Catalunya ni contra els catalans a la capital d'ESPAÑA, perquè encara que us foti, sou i som espanyols. En canvi, aquest sentiment anti-quelcolm el sento aquí cada cop que es parla del país en el que vivim. Una mena de fàstic o refús cap a la paraula ESPAÑA. Per cert, no tinc cap ideal polític; només m'agrada reconèixer el que hi ha.

Pedro ha dit...

arras et sonen la cope, el mundo i el pais?

jj ha dit...

Arras, crec que sent català i portant un any a Madrid puc corroborar el que dius.
Pedro: el mundo i la cope els coneixem tots, madrilenys inclosos.
Per cert, gol de Ronaldinho.

arras ha dit...

Ni m'agrada la cope ni el mundo ni el pais. Només escolto partits de futbol per la ser. Llegeixo la vanguardia a vegades. ¿T'està bé així? Digue'm facha o anticatalanista o el que vulguis que m'és ben igual. ¿Puc sentir-me espanyol a dins de Catalunya sense que em posin l'etiqueta de feixista? M'he integrat a Catalunya i parlo i escric català perfectament. No tinc cap problema amb els catalans ni amb els castellans. Només el tinc quan hi ha algú que m'imposa ser català. Així no. I n'hi ha a pilons d'aquests. Pedro, ¿Què llegeixes? ¿Què escoltes?